Wij doen graag ons uiterste best voor onze klanten en hopen dat je tevreden bent met onze producten. Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat je een klacht hebt over onze service of producten, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Een bestelling kan kapot gaan tijdens het transport of er gebeurt iets anders waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Graag kijken wij samen naar een passende oplossing.
Heb je een vraag of klacht neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.
Telefoon/WhatsApp
06 - 24 79 73 75
Telefonisch bereikbaar: Ma t/m Vr 9:00u - 17:00u
Za 9:00u - 13:00u
E-mail
info@kasahondenboetiek.nl
Klachten over de geleverde producten moeten uiterlijk 2 maanden na ontvangst, volledig en duidelijk omschreven, schriftelijk bij ons zijn ingediend. Wij proberen zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 4 weken, met een passende oplossing te komen. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. De regels met betrekking tot garantie en klachten zijn tevens terug te vinden in onze Algemene Voorwaarden.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur, https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om een klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
© 2024 www.kasahondenboetiek.nl - Powered by Shoppagina.nl